Sunday, February 8, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah. Pada hari ini Allah lapangkan masa saya untuk create satu blog bertujuan untuk kebaikan sesama muslimah. Dengan adanya blog ini maka fotopages saya akan ditutup kepada 'PUBLIC' dalam waktu terdekat ini. Biarlah fotopages itu hanya menjadi tatapan peribadi saya shj kerana saya tidak mahu orang lain menjadikan saya sebagai 'IDOLA' untuk berlumba-lumba dalam urusan dunia kerana dunia ini hanya sementara. Maksud hidup kita adalah kehidupan akhirat yg kekal abadi. Insya-Allah akan saya isikan blog ini dengan perkara-perkara yg baik sebagai satu sumbangan yang tidak seberapa untuk dikongsi sesama muslimah. Saya juga akan update disini jika ada takazah dari Allah untuk usaha Masturat. Rakan-rakan 'KARKUNAH' juga amat dialu-alukan untuk kita berkongsi ilmu ke arah kebaikan. Insya-Allah.

3 comments:

  1. salam alayk. karkunah tu apa ye.dan takazah.

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Saya tolong jawab ye, Insya-Allah sikit2 tu boleh la.

    karkunah = Isteri keapda karkun. Which is insan yang buat kerja agama, mcm yg nabi buat. Walau pun tak 100% sama mcm usaha nabi & sahabat.

    Takazah = Permintaan penduduk di sesebuah kawasan supaya jemaah dihantar ke tempat mereka untuk buat usaha dakwah.

    wallahu alam

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dari radioislam-nusantara.com! Tilawah Al-Quran, bayan, pengajian kitab2, zikir, nasyid dll. Click to LISTEN LIVE!

    ReplyDelete

Assalammualaikum, sila tinggalkan komen anda jika ada. Atas sebab masa & tuntutan kerja kemungkinan komen anda tidak dapat dijawab oleh saya. Harap maklum. Jazakallah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails