Friday, April 29, 2011

Ujian dariNya

Ya Allah..

hanya padaMu tempat aku mengadu

hanya padaMu tempat aku berserah

hanyaMu yg mampu mengubah sesuatu

Engkau yg memberikan kesihatan

Engkau juga yg mampu menyembuhkan

peliharalah insan yg amat aku kasihi

insan yg banyak berkorban untuk diri ini

insan yg amat aku tahu hati budinya


Ya Allah...

Jika ini ujianMu untukku

Aku redha, aku akan tabah

namun aku insan kerdil

lagi lemah dan tiada upaya

sembuhkanlah ABAH

peliharalah ABAH


Ya Allah...

tabahkanlah hatiku....



* Abahku diusung bawa masuk ke ambulan pagi tadi ....

1 comment:

  1. Sesungguhnya Allah jua sebaik-baik pelindung.
    sabar dan banyakkan doa kak...

    ReplyDelete

Assalammualaikum, sila tinggalkan komen anda jika ada. Atas sebab masa & tuntutan kerja kemungkinan komen anda tidak dapat dijawab oleh saya. Harap maklum. Jazakallah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails