Friday, August 26, 2011

Kepulangan yg dicemburui

Epin dah balik dah... Upin Epin dh balik kg??? bukan... Hj Ariffin & ahlia dia dah balik dah. Semalam mereka dh sampai Pasir Gudang. hohoho... sungguh aku cemburu mendengar kepulangan mereka. Hj Ariffin dah selamat balik khuruj masturat 40H. Kenapa aku cemburu??? Mana taknya cemburu, aku yg tasykil dia kuar India sama2 dgn aku tapi akhirnya aku tak kuar dia yg dapat kuar. Hebatnya perancangan Allah....

Tak apa la.. belum rezeki aku nk menjejakkan kaki ke bumi India. Dengarnya Hj Ariffin keluar 20H ke India & 10H ke Sri Lanka. Bukan lama pun 40H tu. Sekejap aje dah balik... Rezeki dia... Allah mudahkan dia... Aku ni yg lemah... huhu

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum, sila tinggalkan komen anda jika ada. Atas sebab masa & tuntutan kerja kemungkinan komen anda tidak dapat dijawab oleh saya. Harap maklum. Jazakallah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails